Konu
Counter-Strike oynayalım
04-04-2013, 09:02:05
#20
Minare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben geliyorum.
Herkes nicki ile giriş yapsın. Bugün akşam değil mi?
Ayrıca assault değil de dust2 olursa çok iyi olur. Assault küçük bir harita. İçeri girmeyen var dışarı çıkmayan var. Can sıkıcı olur