cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?

Encok cs_mansion oynanirdi.
tşkkürler hocam. bugun galatasaray maçı var yarın güzel bişey yaparız inşallah.