Konu
Counter-Strike oynayalım
03-04-2013, 21:16:06
#18
NeuStar
cs_eylul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
Encok cs_mansion oynanirdi.
tşkkürler hocam. bugun galatasaray maçı var yarın güzel bişey yaparız inşallah.