Konu
Counter-Strike oynayalım
03-04-2013, 00:28:46
#13
NeuStar
trhero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ip verin birde hangi versiyon?
1.6 olucak ip yok şuanda bir sponsor çıkarsa olucak inş . yazımın tamamanı okursanız anlarsanız hocam ...
saygılarımla.