• 20-01-2009, 16:47:46
    #10
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HolyBoy jb yaptın mı telefona
    Yok aga yeni aldik hemen jb yapmayayim
    Bazilari parali programmis sendekiler jb gerek bedava icin
    Bu arada jb yapatiktan sonra yine itunes ten faydalanip iphone isletim sistemini
    Yeni versiyon ciktiginda yukseltebiliyormusun
  • 20-01-2009, 18:11:50
    #11
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok aga yeni aldik hemen jb yapmayayim
    Bazilari parali programmis sendekiler jb gerek bedava icin
    Bu arada jb yapatiktan sonra yine itunes ten faydalanip iphone isletim sistemini
    Yeni versiyon ciktiginda yukseltebiliyormusun
    Jb yapınca hiçbir sorun çıkmıyor. Itunes üzerinden güncelleme yaparsın her şekilde. Şuan son sürümü 2.2 Sendeki sürüm kaç ?

    Ben aldıkdan 5 dakika sonra jb yaptım. Iphone tadını alman için kesinlikle jb yapman lazım.
  • 20-01-2009, 18:37:32
    #12
    Ben neden jb ihtiyacı duymuyorum? Belki tam olarak artıları neler bilmediğimdendir. Bu bir kaç uygulamanın bedava olması dışında ne faydası var. Gerçi mesela edge kapama olabilir Gerçi benim aylık 1 gb bedava. TrueLove bu invisibleShieldler hakkında görüşün ne 50 liraya değer mi?
  • 20-01-2009, 20:13:55
    #13
    invisibleShield için 50 ytl aşırı bir rakam

    Ben ekran kısmına çok kaliteli bi jelatin yapıştırdım. Asla ve asla jelaetin olduğunu fark edemezsiniz üstelik 4 tanesi 12 ytl

    Arka kısımda şurdakine benzer bişey kullanıyorum. Jelatinleri ayda 1 değiştiriyorum çünkü zamanla çizikler oluşuyor

    Ekran koruyucu jelatin

    Bence invisibleShield okadar para vermeye hiç gerek yok.

    Jb olayına gelince,

    Jb yaparsan iphone dünyasını sonuna kadar kullanabiliyorsun. Mesela ben wireless olan heryerde kendi masaüstü bilgisayarıma bağlanıp her işimi halledebiliyorum.

    Oyun oynamasam da yüzlerce oyun her an hazır ve nazır elimin altında oluyor

    Dilediğim an dilediğim tarzda tema yükleyebiliyorum. Isteyen kendi temasını da yükleyebilir.

    Edge yi istediğim zaman kapatabiliyorum. Safari açılınca "Eyvah Kontör Gidecek" tarzında sıkıntım olmuyo

    bence iphone jbsiz %50 kullanılabiliyor.
  • 20-01-2009, 20:30:32
    #14
    Jb yapınca garantiden düşüyo bu arada bilginiz olsun sonra garantiye girmiyomuş öyle diye arkadaşları sorumlu tutmayın.
  • 20-01-2009, 20:39:46
    #15
    jb yapmadım hoşuma gidenleri satın alıyorum,zaten cogu 0.99$ gibi ufak bir rakama satılıyor.
    Şu an hosuma giden uygulamalar
    Idownload
    AceTennis
    Iping pong
    radyo d,slow turk
    ssh
    iremote
    wikiamo
    fring
  • 20-01-2009, 20:47:58
    #16
    yakında gsm operatörleri sadece internet sağlayıcısı olacak gibi. Wireless üzerinden çok güzel konuşma yapılıyor. Geçen skype ile görüşmem yaptım. ses gayet güzeldi.
  • 21-01-2009, 16:01:15
    #17
    Arkadaslar sizce en iyi msn programi hangisi
    Artilari ve eksileri ile paylasirsak


    Birde siz edge kullaniyormusunuz kac mb yetiyor ayda
  • 23-01-2009, 11:14:20
    #18
    ben msn için fring kullanıyorum
    Birkaç caps koyayım

    Konuşma Penceresi





    Kişi Listesi



    Kullanabileceğin uygulamalar