• 19-01-2009, 00:40:27
    #1
    selam arkadaşlar

    bu konuyu da iphone 3g sahipleri ve almayı düşünen insanlar bir arada olsun bilgilerini deneyimlerini paylaşsın istedim

    bugün bende aldım iphone 3G 16GB beyaz ından

    şimdi ilk acil olan güzel bir kılıf veya kapak. bu konuda ne tavsiye edersiniz

    ikinciside tavsiye edebilceğiniz uygulamalar appstore dan indirebilceğimiz
  • 19-01-2009, 11:56:42
    #2
    O zaman Iphone grubuna alalım sizleri

    Ayrıca iphone ilgili her konuda yardımcı olabilirim
  • 19-01-2009, 12:23:25
    #3
    İyi oldu böyle bi konunun açılması. o kadar fazla uygulaması varki takip edemiyorum. mesela bilmeyen varsa domains diye bir uygulama var app store da. Domainlerinizin pageran ve alexa değerlerini gösteriyor sürekli.
  • 19-01-2009, 18:52:51
    #4
    invisible SHIELD Diye bi kılıfı var iphone nun şeşfaf çizilmesini önlüyo hemde belli olmuyo türkiye disribütör invisible SHIELD burdan almanı tavsiye ederim. Bunun çakmalarıda satılıyor dışarda aynalı fln diye ben aldım onlardan sakın ve sakın almamanı tavsiye ederim 1gün boyunca iğrenç bi hal alıyor.
  • 19-01-2009, 22:39:11
    #5
    bir arkadaşımda iphone 8gb var.ya şuna mp3 atamadık bir türlü atıyorum cihaz görmüyor.resim atıyorum görüyor.mp3 ü bir türlü açamadım.
  • 20-01-2009, 02:03:20
    #6
    İtunes ile atıyosun demi
  • 20-01-2009, 15:54:36
    #7
    Kullandığım Programlar.

    Sizlerde yazarsanız paslaşmış oluruz
    irealsms - Bu program favorilerimden. Klavye yan dönüyor, sms iletilebiliyor, sms içine rehberden numara eklenebiliyor, çeşitli sms şablonları katdedilebiliyor.
    BossPrefs - Edge yi kapamak için kullanıyorum tavsiye ederim
    Cycorder - Video kaydetmek için kullanıyorum.
    Okey - bildiğiniz okey oyunu
    Facebook - Facebook için yapılmış güzel bi uygulama
    BeejibeIM - Msn açmak için kullanıyorum
    Shazam - Bu program müthiş. Şarkıyı dinletiyosun ismini buluyo
    Fakecall - Istediğin kişi seni arıyomuş gibi gösteriyor. Dehşet vahşet keklemesi oluyor
    WinterBoard - Tema yüklemek için kullanıyorum
    Fring - Wireless olan yerlerde skype için kullanıyorum. Ayrıca msn de açabiliyoruz.
    ikick - Çok güzel bir top sektirme oyunu. Rekorum 875 :P
    Jaadu - Bu program ile masa üstü bilgisayara bağlanıp her türlü kontrol edebiliyosunuz.
    Beer Bounce - Bira bardağına para atıyosunuz. Hoş bi oyun.
    Batterylog - çeşitli batarya logları tutuyor.
    MIM - Bu program ile ekranın üst köşesindeki saatin yerine istediğiniz bişeyi yazabiliyosunuz. Ayrıca şebekenin olduğu yerede yazabiliyosunuz. Benimkinde Vodafone yerine YuceLL yazıyor
  • 20-01-2009, 16:09:28
    #8
    ben suan
    Flaslight : iphonu elfeneri yapiyor parlak beyaz ışık veriyor full ekran ayrıca degisik renkler ve blink vererek disko veya romantik ortamyaratabilirsiniz

    Ykb: imkb 100 endeksi, hisse senedi döviz bilgileri online takip edebilyorsunuz

    Facebook : fAcebook programi cok guzel

    Bloomberg : dunya capinda tum borsalari takip edebiliyorsunuz.


    Suanlik bukadar. Trulovun kullandigi programlardanda yukliycem simdi cok guzel bi alet bu iphone
  • 20-01-2009, 16:11:09
    #9
    HolyBoy jb yaptın mı telefona