Kullandığım Programlar.
Sizlerde yazarsanız paslaşmış oluruz
irealsms - Bu program favorilerimden. Klavye yan dönüyor, sms iletilebiliyor, sms içine rehberden numara eklenebiliyor, çeşitli sms şablonları katdedilebiliyor.
BossPrefs - Edge yi kapamak için kullanıyorum tavsiye ederim
Cycorder - Video kaydetmek için kullanıyorum.
Okey - bildiğiniz okey oyunu
Facebook - Facebook için yapılmış güzel bi uygulama
BeejibeIM - Msn açmak için kullanıyorum
Shazam - Bu program müthiş. Şarkıyı dinletiyosun ismini buluyo
Fakecall - Istediğin kişi seni arıyomuş gibi gösteriyor. Dehşet vahşet keklemesi oluyor
WinterBoard - Tema yüklemek için kullanıyorum
Fring - Wireless olan yerlerde skype için kullanıyorum. Ayrıca msn de açabiliyoruz.
ikick - Çok güzel bir top sektirme oyunu. Rekorum 875 :P
Jaadu - Bu program ile masa üstü bilgisayara bağlanıp her türlü kontrol edebiliyosunuz.
Beer Bounce - Bira bardağına para atıyosunuz. Hoş bi oyun.
Batterylog - çeşitli batarya logları tutuyor.
MIM - Bu program ile ekranın üst köşesindeki saatin yerine istediğiniz bişeyi yazabiliyosunuz. Ayrıca şebekenin olduğu yerede yazabiliyosunuz. Benimkinde Vodafone yerine YuceLL yazıyor