selam arkadaşlar

bu konuyu da iphone 3g sahipleri ve almayı düşünen insanlar bir arada olsun bilgilerini deneyimlerini paylaşsın istedim

bugün bende aldım iphone 3G 16GB beyaz ından

şimdi ilk acil olan güzel bir kılıf veya kapak. bu konuda ne tavsiye edersiniz

ikinciside tavsiye edebilceğiniz uygulamalar appstore dan indirebilceğimiz