selam arkadaşlar
bu konuyu da iphone 3g sahipleri ve almayı düşünen insanlar bir arada olsun bilgilerini deneyimlerini paylaşsın istedim
bugün bende aldım iphone 3G 16GB beyaz ından
şimdi ilk acil olan güzel bir kılıf veya kapak. bu konuda ne tavsiye edersiniz
ikinciside tavsiye edebilceğiniz uygulamalar appstore dan indirebilceğimiz