Ben neden jb ihtiyacı duymuyorum? Belki tam olarak artıları neler bilmediğimdendir. Bu bir kaç uygulamanın bedava olması dışında ne faydası var. Gerçi mesela edge kapama olabilir

Gerçi benim aylık 1 gb bedava. TrueLove bu invisibleShieldler hakkında görüşün ne 50 liraya değer mi?