invisibleShield için 50 ytl aşırı bir rakam
Ben ekran kısmına çok kaliteli bi jelatin yapıştırdım. Asla ve asla jelaetin olduğunu fark edemezsiniz üstelik 4 tanesi 12 ytl
Arka kısımda
şurdakine benzer bişey kullanıyorum. Jelatinleri ayda 1 değiştiriyorum çünkü zamanla çizikler oluşuyor
Ekran koruyucu jelatin
Bence invisibleShield okadar para vermeye hiç gerek yok.
Jb olayına gelince,
Jb yaparsan iphone dünyasını sonuna kadar kullanabiliyorsun. Mesela ben wireless olan heryerde kendi masaüstü bilgisayarıma bağlanıp her işimi halledebiliyorum.
Oyun oynamasam da yüzlerce oyun her an hazır ve nazır elimin altında oluyor
Dilediğim an dilediğim tarzda tema yükleyebiliyorum. Isteyen kendi temasını da yükleyebilir.
Edge yi istediğim zaman kapatabiliyorum. Safari açılınca "Eyvah Kontör Gidecek" tarzında sıkıntım olmuyo
bence iphone jbsiz %50 kullanılabiliyor.