TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HolyBoy jb yaptın mı telefona
Yok aga yeni aldik hemen jb yapmayayim
Bazilari parali programmis sendekiler jb gerek bedava icin
Bu arada jb yapatiktan sonra yine itunes ten faydalanip iphone isletim sistemini
Yeni versiyon ciktiginda yukseltebiliyormusun