Yok aga yeni aldik hemen jb yapmayayim
Bazilari parali programmis sendekiler jb gerek bedava icin
Bu arada jb yapatiktan sonra yine itunes ten faydalanip iphone isletim sistemini
Yeni versiyon ciktiginda yukseltebiliyormusun
Jb yapınca hiçbir sorun çıkmıyor. Itunes üzerinden güncelleme yaparsın her şekilde. Şuan son sürümü 2.2 Sendeki sürüm kaç ?
Ben aldıkdan 5 dakika sonra jb yaptım. Iphone tadını alman için kesinlikle jb yapman lazım.