Konu
Iphone bilgi paylaşım - r10.net Iphonecular
20-01-2009, 20:47:58
#16
kuleli
yakında gsm operatörleri sadece internet sağlayıcısı olacak gibi. Wireless üzerinden çok güzel konuşma yapılıyor. Geçen skype ile görüşmem yaptım. ses gayet güzeldi.