• 08-12-2009, 23:07:37
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bilge adama giden veya icinde olan birisi ancak bu konuyu anlıyabilir. Benim nışanlım 2 hafta önce bilge adamda calışıyordu ben işi bırakmasını isdedim allah nasip edersede bu yaz düğünümüz var. Bana telefonlara bakarken arayan öğrencilerin tabi parası alınmış kayıt olan müşterin diye bahsettikleri kişilerin oradaki yetkilileri burada yok demelerine bir cok kez nışanlım şait olmuş. Oda kayıt oldukdan sonra öğrencilerin aradıklarını bulamamadıklarından dolayı aramaları. Kurs bitimi iş imkanı sağlıyabileceklerinden bahsediyorlarmış ama tamamen fiyasko. Şu gercekki bu kişilerin sadece oraya gelen öğrenci veya müşteri diye adlandırdıkları kişilerle işleri sadece imzalar atılasıya kadar.
  • 08-12-2009, 23:43:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca bilgeadam bir eğitim kurumu. Bu konular eğitim sırasında tartışılır. Ben lise müdürüne gidip neden bana hepsini tam öğretmedin diye soruyor muyum?

    Oluyor bunlar. İşletme 4. sınıf aof kitaplarında Vob, swap gibi terimler çok dar, forex hiç yok. Bazı şeylerden eser yok. Ama öğrenmek benim sorumluluğumdu.

    Eğer tam iyi öğrenseydim forexguncel.com daha iyi bir hale getirir öyle satardım.

    Ne ekersen onu biçersin.

    Not : Bu arada bilgeadam sertifikaları sistem mühendisliği unvanı vermiyor. Bilgeadam mahkemeyi geçen yıl kaybetti.
  • 08-12-2009, 23:49:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bilge adam eleÅŸtirilere tahammul edememektedir,

    sikayetvar.com
    eksisozluk.com

    vs. sitelerdeki olumsuz yorumların birçoğunu bir şekilde sildirdiklerini biliyorum,

    ve daha önceki açılmış olan bir konudaki bu kurumla ilgili düşüncelerimi yazmıştım,

    https://www.r10.net/google-adwords/50...-semineri.html
  • 09-12-2009, 02:13:31
    #22
    Bu bir şey değilki ben moreclick firması hakkında bir yazı yazdım adamlar mahkemeye verdi. Martta ilk duruşma olacak. Olayın garip tarafi yazı içersinde moreclick adı geçmemesi ve Google sıralamasında ilk sayfada olmam. ( http://yesersin.com/?p=1946 )

    EleÅŸtirilmek zoruna gidiyo milletin.
  • 11-12-2009, 01:10:26
    #23
    Ben yazı içeriği gayet doğru, fakat arkadaşın blog'unda yorum yaparken düşünmediği bir gerçekte yok değil zannediyorum ki kendisi bu tip kurumlarda cok ileri duzey egitim alamayacağını dusunuyor. İleri düzey'e kadar eğitim alırsın, eğitim sana verilse dahi sen eğitimi alacak potansiyel'e ve gerekli bilgi birikimine sahip değilsen. Sorun senin ile bilgisayar arasında oluşur. Yani bilgisayardan sonra sorun yoktur... sorun klavye ve senin aranda olur . Söyle düşün kitaplar okursun anlarsın, uygulayamazsın pratiğin yoktur. Sana gerçekten iyi eğitim verseler dahi gerekli alt yapı olmadığı için kısa sürede harmanlayabileceğini düşündüğün bilgi saman alevi gibi çöküp gidebilir. Sana ve sen diye soylediklerim hedef değil örnektir.
  • 11-12-2009, 01:26:47
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nigel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karalama içermiyor bence yazı ve şu önemli Bilge Adam'a batan Cihan'ın ordaki yazısı değil o yazı altında toplanan mağdur veyahut memnuniyetsiz kullanıcı topluluğunun yorumları.
    evt bu yorumlar rahatsız etmiştir bilge adamı. Baya bir kişi şikayet etmiş.
  • 11-12-2009, 01:50:25
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demokratik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca bilgeadam bir eğitim kurumu. Bu konular eğitim sırasında tartışılır. Ben lise müdürüne gidip neden bana hepsini tam öğretmedin diye soruyor muyum?

    Oluyor bunlar. İşletme 4. sınıf aof kitaplarında Vob, swap gibi terimler çok dar, forex hiç yok. Bazı şeylerden eser yok. Ama öğrenmek benim sorumluluğumdu.
    Verdiğiniz örnek normal hayata evet geçerli ama özel sertifika kursları için geçerli değildir. Ben para dökücem daha 20 yaşında öğretme konusunda tecrübesi sadece o sistemi biliyor diye karşıma birini çıkartıcaklar, kusura bakmayın o bilgisayarı o kurs müdürün kafasına geçirim hiç acımam ne cezasına ne verdiğim paraya.

    Ekonomi bölümündeyken Finans ve Bankacılık klübünün yönetimindeydim biz ne eğitimler verdik, KKTC'nin banka müdürlerine BASEL2 kanunlarını vs ama asla tutup asistan birini göndermedik, Citybank'ın eğitim şeflerinden kişiler geldi özel ricalarla. Demek istediğim bu tür yerler iyi denetlenmeli bir programı biliyorum demek onu iyi öğretirim demek değildir. BilgeAdam için demiyorum tanımam etmem bir kez bile websitesine girmişliğim yok bir kaç kez spam maili geldi bakmadan sildim genel olarak diyorum.
  • 15-12-2009, 09:02:18
    #26
    enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın ama sakın kimse kalkıpta BilgeAdam'ı savunmasın bana,
    2004 Yılında 4Milyar para verdim saçma sapan, daha 20 yaşında MCT olmuş, hiçbirşeyden anlamayan hocalarindan ders almak için.

    BilgeAdam para tuzağından başka birşey değildir, 5 sene öncede böyleydi halada böyle.

    BilgeAdam herkese farklı fiyat politikası uygular. Her biri kulvarında en güzel ve en dekoratif bayanlarla kurulmuş bir satış bölümü vardır ki iş bitiriciliği buradan geliyor . Siz 4milyar'a yine iyi anlaşmışsınız, sınıfınızdaki arkadaşlarınıza ne kadara anlaşdıklarını hiç sordunuz mu? Eminim ki 7milyar ödeyen sınıf arkadaşınız bile vardır.
  • 15-12-2009, 10:14:07
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hatunlar guzel diye kursa o kadar para mi verilir. Ancak elestiri yuzunden bu tur alakasiz bir uyari firma denen sirketlere hic yakismaz sahsi gorurusum.