Ben yazı içeriği gayet doğru, fakat arkadaşın blog'unda yorum yaparken düşünmediği bir gerçekte yok değil zannediyorum ki kendisi bu tip kurumlarda cok ileri duzey egitim alamayacağını dusunuyor. İleri düzey'e kadar eğitim alırsın, eğitim sana verilse dahi sen eğitimi alacak potansiyel'e ve gerekli bilgi birikimine sahip değilsen. Sorun senin ile bilgisayar arasında oluşur. Yani bilgisayardan sonra sorun yoktur... sorun klavye ve senin aranda olur . Söyle düşün kitaplar okursun anlarsın, uygulayamazsın pratiğin yoktur. Sana gerçekten iyi eğitim verseler dahi gerekli alt yapı olmadığı için kısa sürede harmanlayabileceğini düşündüğün bilgi saman alevi gibi çöküp gidebilir. Sana ve sen diye soylediklerim hedef değil örnektir.