enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın ama sakın kimse kalkıpta BilgeAdam'ı savunmasın bana,
2004 Yılında 4Milyar para verdim saçma sapan, daha 20 yaşında MCT olmuş, hiçbirşeyden anlamayan hocalarindan ders almak için.

BilgeAdam para tuzağından başka birşey değildir, 5 sene öncede böyleydi halada böyle.

BilgeAdam herkese farklı fiyat politikası uygular. Her biri kulvarında en güzel ve en dekoratif bayanlarla kurulmuş bir satış bölümü vardır ki iş bitiriciliği buradan geliyor . Siz 4milyar'a yine iyi anlaşmışsınız, sınıfınızdaki arkadaşlarınıza ne kadara anlaşdıklarını hiç sordunuz mu? Eminim ki 7milyar ödeyen sınıf arkadaşınız bile vardır.