Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Bilge adama giden veya icinde olan birisi ancak bu konuyu anlıyabilir. Benim nışanlım 2 hafta önce bilge adamda calışıyordu ben işi bırakmasını isdedim allah nasip edersede bu yaz düğünümüz var. Bana telefonlara bakarken arayan öğrencilerin tabi parası alınmış kayıt olan müşterin diye bahsettikleri kişilerin oradaki yetkilileri burada yok demelerine bir cok kez nışanlım şait olmuş. Oda kayıt oldukdan sonra öğrencilerin aradıklarını bulamamadıklarından dolayı aramaları. Kurs bitimi iş imkanı sağlıyabileceklerinden bahsediyorlarmış ama tamamen fiyasko. Şu gercekki bu kişilerin sadece oraya gelen öğrenci veya müşteri diye adlandırdıkları kişilerle işleri sadece imzalar atılasıya kadar.