• 08-12-2009, 20:44:27
    #10
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten Microsoft Gold Partner mıydın?
    evet öyleydi. linkini görmüştüm.
  • 08-12-2009, 20:47:44
    #11
    cbagdatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilge adamdan eğitim almadım, sadece kişileri bilge adam konusunda bilgilendirici ve kayıt olamadan bir kez daha düşünmelerini sağlamak için bu yazıyı yayınladım. Bilge Adam'la bugüne kadarda hiçbir iş yapmadım. Özel bir garezim veya kızgınlığımda yok bu anlamda teşekkürler.

    Bilge adamdan eğitim almadınız, büyük ihtimalle firmalarının kapısından dahi içeri girmediniz. ne şirket politikalarını biliyorsunuz, ne bilgi dagarcıklarını. neye istinaden böyle yazılar yazıp kurum karalıyorsunuz?
  • 08-12-2009, 20:50:39
    #12
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilge adamdan eğitim almadınız, büyük ihtimalle firmalarının kapısından dahi içeri girmediniz. ne şirket politikalarını biliyorsunuz, ne bilgi dagarcıklarını. neye istinaden böyle yazılar yazıp kurum karalıyorsunuz?
    Bloğumdaki yazıda bunu belirttim.http://www.cihanbagdatli.com/bilge-adam
    Alıntı
    Bilge Adam sertifikalı bir arkadaşım, bilge adamda yaşadığı sıkıntılardan bahsetti ve biraz bilge adam hakkında sohbet etme imkanı bulduk.
    Ayrıca burada firmayı karalayıcı ve küçük düşürücü bir içerik bulunmuyor. Tamamen öz eleştiridir. Teşekkürler.
  • 08-12-2009, 21:04:23
    #13
    Karalama içermiyor bence yazı ve şu önemli Bilge Adam'a batan Cihan'ın ordaki yazısı değil o yazı altında toplanan mağdur veyahut memnuniyetsiz kullanıcı topluluğunun yorumları.
  • 08-12-2009, 21:10:43
    #14
    Gold Partner logosunu kişisel bir sitede kullanabileceğinizi sanmıyorum...

    Ama yapılan yorumlar nedeniyle tepki almanız çok açık bir şekilde ortada...
  • 08-12-2009, 21:15:12
    #15
    greenflash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gold Partner logosunu kişisel bir sitede kullanabileceğinizi sanmıyorum...

    Ama yapılan yorumlar nedeniyle tepki almanız çok açık bir şekilde ortada...
    Evet kişisel sitelerde bu logo kullanılamaz. Fakat firma sahibi siz olunca bu konuda bir farklılık olabiliyor.

    Her kullanıcının yapmış olduğu yorumu hakaret içermediği taktirde yayınlamalı görüşündeyim. İnsanların her ne olursa olsun fikir ve görüşleri olumlu yada olumsuz bir sonuç teşkil ettiğine inanıyorum. Bu yüzdende yorumların öneminin çok olduğuna inanan bir insanım. Sizinde dediğiniz gibi burada yapılan yorumlar önem teşkil ediyor.
  • 08-12-2009, 22:12:52
    #16
    Platin üye
    Birşey sormak istiyorum Microsoft Yöneticisi sizinle görüşürken Ağzından BİLGE ADAM lafı geçti mi. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla böyle birşey söylemediği gibi böyle bir ima yada betimlemede de bulunmamış.

    Bu durumda burada BİLGE ADAM GERÇEĞİ başlıklı bir yazmanıza sebebiyet verecek ve bu tarz bir suçlamayı haklı kılacak hiçbir belge yok.

    Sizin yaptığınıza Komplo Teorileri deniliyor gerçek hayatta. Bilge Adam şikayet etmiş, a şahsı report etmiş, b kurumu beni beğenmemiş gitmiş mail atmış.

    Burada asıl nokta sizin yasak olan bir işlemi sitenizde kullanarak kullanıcılarınızı kandırmanız olması gerekirken siz buradan çıkmış bazı kurumları veya kuruluşları karalama kampanyası başlatmışsınız.

    İkinci bir nokta Bilge Adamda eğitim almadan burada veya blogunuzda yazdıklarınızı sadece bir ön yargı olarak görüyorum. Çünkü bende gerek Kurumsal gerek Bireysel kanallarda eğitim aldım ve çok memnun kaldım.

    Orada Cisko eğitimi alıp şuan Mercedes Benz Türkiyede bilgi işlemde çalışan arkadaşımda var Eğitim alıp bir baltaya sap olamayan da. Bu kişilerin hayata ve eğitime nasıl yaklaştıkları ile ilgili.

    Eğitimlerine katılıp beğenmezseniz bunu eleştirme hakkınız var ancak o bunu dedi, ahmet beğenmedi, cem yemekleri sevmedi, okan uzak dedi, murtaza kapısı dar dedi diyerek koskoca bir firmayı eleştirmenizde bana göre oldukça saygısız bir durum.
  • 08-12-2009, 22:29:59
    #17
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sormak istiyorum Microsoft Yöneticisi sizinle görüşürken Ağzından BİLGE ADAM lafı geçti mi. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla böyle birşey söylemediği gibi böyle bir ima yada betimlemede de bulunmamış.
    Özel olan bilgileri burada paylaşamayacağım. Sonuçta bizimde Microsoft ile iş ortaklığımız bulunmakta.
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada asıl nokta sizin yasak olan bir işlemi sitenizde kullanarak kullanıcılarınızı kandırmanız olması gerekirken siz buradan çıkmış bazı kurumları veya kuruluşları karalama kampanyası başlatmışsınız.
    Pardon yasak nerede? Hangi yasak? Eleştiri yapmak mı, yorumlamak mı yasak? Düşünce özgürlüğünün olduğu bir toplumda yaşıyoruz, kişilik hakları söz olmadıkça her insan kendi düşüncesini belirtmekte özgürdür.

    Karalama olan noktayı belirtmenizi istiyorum.
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimlerine katılıp beğenmezseniz bunu eleştirme hakkınız var ancak o bunu dedi, ahmet beğenmedi, cem yemekleri sevmedi, okan uzak dedi, murtaza kapısı dar dedi diyerek koskoca bir firmayı eleştirmenizde bana göre oldukça saygısız bir durum.
    Yani siz bu kurstan eğitim alanların düşüncesine değer vermiyorsanız bu sizin bileceğiniz bir durum. Eğer bu kurumdan birisi eğitim almış ve benimlede paylaşmış ise her insanın yapabileceği gibi ben bunları eleştiririm.
  • 08-12-2009, 22:35:34
    #18
    Sakın ama sakın kimse kalkıpta BilgeAdam'ı savunmasın bana,
    2004 Yılında 4Milyar para verdim saçma sapan, daha 20 yaşında MCT olmuş, hiçbirşeyden anlamayan hocalarindan ders almak için.

    BilgeAdam para tuzağından başka birşey değildir, 5 sene öncede böyleydi halada böyle.