Birşey sormak istiyorum Microsoft Yöneticisi sizinle görüşürken Ağzından BİLGE ADAM lafı geçti mi. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla böyle birşey söylemediği gibi böyle bir ima yada betimlemede de bulunmamış.
Bu durumda burada BİLGE ADAM GERÇEĞİ başlıklı bir yazmanıza sebebiyet verecek ve bu tarz bir suçlamayı haklı kılacak hiçbir belge yok.
Sizin yaptığınıza Komplo Teorileri deniliyor gerçek hayatta. Bilge Adam şikayet etmiş, a şahsı report etmiş, b kurumu beni beğenmemiş gitmiş mail atmış.
Burada asıl nokta sizin yasak olan bir işlemi sitenizde kullanarak kullanıcılarınızı kandırmanız olması gerekirken siz buradan çıkmış bazı kurumları veya kuruluşları karalama kampanyası başlatmışsınız.
İkinci bir nokta Bilge Adamda eğitim almadan burada veya blogunuzda yazdıklarınızı sadece bir ön yargı olarak görüyorum. Çünkü bende gerek Kurumsal gerek Bireysel kanallarda eğitim aldım ve çok memnun kaldım.
Orada Cisko eğitimi alıp şuan Mercedes Benz Türkiyede bilgi işlemde çalışan arkadaşımda var Eğitim alıp bir baltaya sap olamayan da. Bu kişilerin hayata ve eğitime nasıl yaklaştıkları ile ilgili.
Eğitimlerine katılıp beğenmezseniz bunu eleştirme hakkınız var ancak o bunu dedi, ahmet beğenmedi, cem yemekleri sevmedi, okan uzak dedi, murtaza kapısı dar dedi diyerek koskoca bir firmayı eleştirmenizde bana göre oldukça saygısız bir durum.