Birşey sormak istiyorum Microsoft Yöneticisi sizinle görüşürken Ağzından BİLGE ADAM lafı geçti mi. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla böyle birşey söylemediği gibi böyle bir ima yada betimlemede de bulunmamış.
Özel olan bilgileri burada paylaşamayacağım. Sonuçta bizimde Microsoft ile iş ortaklığımız bulunmakta.
Burada asıl nokta sizin yasak olan bir işlemi sitenizde kullanarak kullanıcılarınızı kandırmanız olması gerekirken siz buradan çıkmış bazı kurumları veya kuruluşları karalama kampanyası başlatmışsınız.
Pardon yasak nerede? Hangi yasak? Eleştiri yapmak mı, yorumlamak mı yasak? Düşünce özgürlüğünün olduğu bir toplumda yaşıyoruz, kişilik hakları söz olmadıkça her insan kendi düşüncesini belirtmekte özgürdür.
Karalama olan noktayı belirtmenizi istiyorum.
Eğitimlerine katılıp beğenmezseniz bunu eleştirme hakkınız var ancak o bunu dedi, ahmet beğenmedi, cem yemekleri sevmedi, okan uzak dedi, murtaza kapısı dar dedi diyerek koskoca bir firmayı eleştirmenizde bana göre oldukça saygısız bir durum.
Yani siz bu kurstan eğitim alanların düşüncesine değer vermiyorsanız bu sizin bileceğiniz bir durum. Eğer bu kurumdan birisi eğitim almış ve benimlede paylaşmış ise her insanın yapabileceği gibi ben bunları eleştiririm.