Bilge adamdan eğitim almadım, sadece kişileri bilge adam konusunda bilgilendirici ve kayıt olamadan bir kez daha düşünmelerini sağlamak için bu yazıyı yayınladım. Bilge Adam'la bugüne kadarda hiçbir iş yapmadım. Özel bir garezim veya kızgınlığımda yok bu anlamda teşekkürler.
Bilge adamdan eğitim almadınız, büyük ihtimalle firmalarının kapısından dahi içeri girmediniz. ne şirket politikalarını biliyorsunuz, ne bilgi dagarcıklarını. neye istinaden böyle yazılar yazıp kurum karalıyorsunuz?