• 08-12-2009, 20:06:49
    #1
    Bugün Microsoft eğitim kurumlarıyla ilgili bir yöneticisi Serpil Kara‘dan mail aldım. Aldığım mailin içeriği;
    Cihan Bey merhaba, Microsoftta iş ortağı yöneticisiyim.Sitenizde Gold Certified Partner Logosu kullanmaktasınız.Konu ile ilgili olarak bizimle iletişime geçebilirmisiniz. 0212 370 ** **
    Hemen kendilerini aradım, benden sitemde kullandığım Microsoft Gold Partnerlik logosu hakkında bilgi vermemi istedi. Tabiki kendisine bu bilgiyi verdim.

    Fakat sorun şurada Microsoft gibi bir kurum durduk yere neden beni arasın ki? Milyonlarca web sitesi içerisinde neden benim bloğumda ki Gold Partner logosu dikkat çekti?

    Nedeni, Bilge Adam eğitim kurumu hakkında bu linkte yazmış olduğum bloğumda ki eleştiri yazısı sanırım Bilge Adam‘ın çok ağırına gitmiş olacak ki beni Microsofta şikayet etmiş…

    Bu yazının özelliği nedir peki?
    Google’da Bilge Adam yazılınca ilk sayfa ve ilk sıralarda çıkması. Ne oldu Bilge Adam‘ın gerçeklerini anlatınca müşterilerimi kaçtı

    Serpil Kara‘nın amacı benim ne kullandığım değil, benim bloğumda ki Bilge Adam yazısı. Partner logosu yaklaşık bir senedir orada duruyor bir sorun olmadıda şimdi Bilge Adam size bloğumdaki bu yazı konusunda şikayet yapınca mı sorun oldu? Çok komik…

    Sayın Serpil Kara, Yaptığınız hareket Microsoft gibi bir firmayı çok küçük düşürecek bir davranıştı… İnsanların kendi özgür ve hür düşüncelerine hiç kimse engel olamaz. Bilge Adam gibi bir kurum eğer bunu Microsofta yapabiliyorsa vay haline o zaman Microsoft’un.

    Kaynak:http://www.cihanbagdatli.com/bilge-adam-gercegi
  • 08-12-2009, 20:14:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    <kd> Yazının tüm içeriğini cihanbagdatliya yönlendirseydin ? </kd>
  • 08-12-2009, 20:16:02
    #3
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd> Yazının tüm içeriğini cihanbagdatliya yönlendirseydin ? </kd>
    Direk alıntı yaptığımdan... Orjinali neyse yazının o şekilde koydum. (Linkler kaldırıldı.)
  • 08-12-2009, 20:21:11
    #4
    Bilge adamı karalamış olduğunuz yazıda hiçbir neden yok yalnızca şirketlerini kötülemiş durmuşssunuz, eksikleri nelerdir daha doğrusu açık konuşmak gerekirse bilge adam sizin hangi tavugunuza kış dedide kalkıp böyle amaçsız bir yazı hazırlayarak sitenizde yayınladınız çok merak ediyorum.

    blogu olan yazıyor.. , özgür düşünceler.. bilge adamın savunucusunuz yoksa?..

    gibi alt sınıf bir yanıt vermezseniz sevinirim.

    iyi çalışmalar
  • 08-12-2009, 20:24:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten Microsoft Gold Partner mıydın?
  • 08-12-2009, 20:30:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    koskoca microsoft sadece Serpil Kara dan mi olusuyor ? Sacmalamissin resmen..
  • 08-12-2009, 20:34:35
    #7
    BilgeAdam kendini kanıtlamış bir firma. Onlarca tanıdığım çeşitli dallarda ders aldılar. Şimdi neredeyse hepsi iyi yerlerde diyebilirim. Kafasını kullanan adam bilgeadam'dan çok şey kapar.

    Siz gidip adamları karalarsanız adamlarda sizi şikayet eder. Çok doğal birşey. Bilgeadamı kurs ücretlerinden dolayı gidemediği için kötüleyen çok adam var. Kedi-ciğer mevzusu.
  • 08-12-2009, 20:35:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BilgeAdam kendini kanıtlamış bir firma. Onlarca tanıdığım çeşitli dallarda ders aldılar. Şimdi neredeyse hepsi iyi yerlerde diyebilirim. Kafasını kullanan adam bilgeadam'dan çok şey kapar.

    Siz gidip adamları karalarsanız adamlarda sizi şikayet eder. Çok doğal birşey. Bilgeadamı kurs ücretlerinden dolayı gidemediği için kötüleyen çok adam var. Kedi-ciğer mevzusu.
    hakli +++
  • 08-12-2009, 20:43:43
    #9
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilge adamı karalamış olduğunuz yazıda hiçbir neden yok yalnızca şirketlerini kötülemiş durmuşssunuz, eksikleri nelerdir daha doğrusu açık konuşmak gerekirse bilge adam sizin hangi tavugunuza kış dedide kalkıp böyle amaçsız bir yazı hazırlayarak sitenizde yayınladınız çok merak ediyorum.

    blogu olan yazıyor.. , özgür düşünceler.. bilge adamın savunucusunuz yoksa?..

    gibi alt sınıf bir yanıt vermezseniz sevinirim.

    iyi çalışmalar
    Bilge adamdan eğitim almadım, sadece kişileri bilge adam konusunda bilgilendirici ve kayıt olamadan bir kez daha düşünmelerini sağlamak için bu yazıyı yayınladım. Bilge Adam'la bugüne kadarda hiçbir iş yapmadım. Özel bir garezim veya kızgınlığımda yok bu anlamda teşekkürler.

    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten Microsoft Gold Partner mıydın?
    Evet Firma olarak Gold Partner'iz.Teşekkürler.

    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koskoca microsoft sadece Serpil Kara dan mi olusuyor ? Sacmalamissin resmen..
    Konu Serpil Kara değil bu yazı Google'da ilk sayfada çıkıyor ve okuyan her insanın belkide bir kez düşündürüyor kayıt için her kaydolmayan bir müşteri(öğrenci) bilge adama 6-7 milyar kaybettiriyor, bu yüzden önemli. Teşekkürler.

    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BilgeAdam kendini kanıtlamış bir firma. Onlarca tanıdığım çeşitli dallarda ders aldılar. Şimdi neredeyse hepsi iyi yerlerde diyebilirim. Kafasını kullanan adam bilgeadam'dan çok şey kapar.

    Siz gidip adamları karalarsanız adamlarda sizi şikayet eder. Çok doğal birşey. Bilgeadamı kurs ücretlerinden dolayı gidemediği için kötüleyen çok adam var. Kedi-ciğer mevzusu.
    Merhaba, Microsoft Partner'i olan bir insanın sanırım eğitim almaya ihtiyacı yoktur. Teşekkürler.