Bilge adamı karalamış olduğunuz yazıda hiçbir neden yok yalnızca şirketlerini kötülemiş durmuşssunuz, eksikleri nelerdir daha doğrusu açık konuşmak gerekirse bilge adam sizin hangi tavugunuza kış dedide kalkıp böyle amaçsız bir yazı hazırlayarak sitenizde yayınladınız çok merak ediyorum.

blogu olan yazıyor.. , özgür düşünceler.. bilge adamın savunucusunuz yoksa?..

gibi alt sınıf bir yanıt vermezseniz sevinirim.

iyi çalışmalar