İlk baştan belirtmek gerekirse durum bilişim ile ilgili değil, donanımhaber dışında buraya da yazmak istedim arkadaşlar. Biliyorsunuz Fi-yapı diye bir inşaat firması var ve yaptıklarını, insanlara yaşattıklarını biliyorsunuz az çok. Biz yaklaşık olarak 10 senedir bunlardan dairemize alamadık henüz. 5 sene kadar önce tapuyu aldık ama daireyi alamadık. Bunlar 2018 Haziran'ında bizi icraya vermişler aidatları ödemedik diye. Ne hizmet verdiniz veya daireleri bile almadık dediğimizde ise daha yeni yeni hizmet vermeye başladıklarını söylemişler. Haziran 2018'de icraya verdiklerini ben e-devlet üzerinde sorguladığım zaman farkettim, bize avukatın bilgi vermesi 1 hafta önce oldu.
Biz hizmet almadığımız, hatta kullanmaya başlamadığımız daire için aidat vermek zorunda mıyız ? Karşı dava açmamız durumunda ne olabilir ? Veya hiçbir şey yapmazsak bu dava nasıl sonuçlanır sizce ?
Fi-yapı icra konusu
7
●327
- 16-04-2019, 21:57:58Şu 10 sene neler neler yaşadık, bunlar normal geliyor artık. Burası Türkiye, sağolsunlar devleti yönetenler veya suyun başını tutanlar kafamıza vura vura öğretti bu gerçeği. Ama hakkımızı aramaya çalışıyoruz. İtiraz edersek dava düşer mi peki ? 80-90 kişiye daha dava açmışlar aldığım bilgiye göre.kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2019, 22:12:29Üyeliği durdurulduYanlış bilmiyorsam tapuyu aldıktan sonra ve o apartmanda oturan aidat veren varsa 1 kişi bile vermek zorundasın.solgentas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2019, 22:19:57reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOturuma açılmış değil halen. Belki 1 ay bilemedin 2 ay önce oturum başlamıştır. Ama 10 seneden beri oturum yoktu. Bunlar zaten bize 2. bir sözleşme imzalatmıştı içini yaptırmadan vereceklerine dair, herkes de kabul edip imzalamıştı. Şu anda bazı daireler içini yaptırıyor, oturan yok yani.OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizden istedikleri aidat ise trafo, asansör yapımı ve buna benzer masraflar. Apartman aidatları ise daha başlamadı galiba. - 16-04-2019, 22:52:57icra dosyasının fotokopisini alıp, mail atarsan yardımcı olmaya çalışayım. takip talebinde alacak sebebi nedir bakılması lazım. anlattıklarından bakılırsa aidat alacağının ne zamandan beri istendiğine bakılması lazım ve oturmaya açıldı ise aidat alacağı başlar. bu durumda dava açman gerekir bu da menfi tespit davasıdır. kolay gelsin
- 16-04-2019, 23:02:42Teşekkür ediyorum. E-devletten çıkartıcam ancak icra dosyasını. Çünkü elime geçen bir dosya kağıdı yok maalesef. Veya geldi kayboldu. Tekrar teşekkürler.katip25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle