solgentas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu 10 sene neler neler yaşadık, bunlar normal geliyor artık. Burası Türkiye, sağolsunlar devleti yönetenler veya suyun başını tutanlar kafamıza vura vura öğretti bu gerçeği. Ama hakkımızı aramaya çalışıyoruz. İtiraz edersek dava düşer mi peki ? 80-90 kişiye daha dava açmışlar aldığım bilgiye göre.
Yanlış bilmiyorsam tapuyu aldıktan sonra ve o apartmanda oturan aidat veren varsa 1 kişi bile vermek zorundasın.