İlk baştan belirtmek gerekirse durum bilişim ile ilgili değil, donanımhaber dışında buraya da yazmak istedim arkadaşlar. Biliyorsunuz Fi-yapı diye bir inşaat firması var ve yaptıklarını, insanlara yaşattıklarını biliyorsunuz az çok. Biz yaklaşık olarak 10 senedir bunlardan dairemize alamadık henüz. 5 sene kadar önce tapuyu aldık ama daireyi alamadık. Bunlar 2018 Haziran'ında bizi icraya vermişler aidatları ödemedik diye. Ne hizmet verdiniz veya daireleri bile almadık dediğimizde ise daha yeni yeni hizmet vermeye başladıklarını söylemişler. Haziran 2018'de icraya verdiklerini ben e-devlet üzerinde sorguladığım zaman farkettim, bize avukatın bilgi vermesi 1 hafta önce oldu.
Biz hizmet almadığımız, hatta kullanmaya başlamadığımız daire için aidat vermek zorunda mıyız ? Karşı dava açmamız durumunda ne olabilir ? Veya hiçbir şey yapmazsak bu dava nasıl sonuçlanır sizce ?