reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daireler oturuma açıldığı andan itibaren aidat isteyebilirler. Sizin oturmanız önemli değil.
Ama etik olarak bildirmeleri gerekirdi.
Oturuma açılıp açılmadığını bilmeden yazıyorum yorumu.
OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilmiyorsam tapuyu aldıktan sonra ve o apartmanda oturan aidat veren varsa 1 kişi bile vermek zorundasın.
Oturuma açılmış değil halen. Belki 1 ay bilemedin 2 ay önce oturum başlamıştır. Ama 10 seneden beri oturum yoktu. Bunlar zaten bize 2. bir sözleşme imzalatmıştı içini yaptırmadan vereceklerine dair, herkes de kabul edip imzalamıştı. Şu anda bazı daireler içini yaptırıyor, oturan yok yani.

Bizden istedikleri aidat ise trafo, asansör yapımı ve buna benzer masraflar. Apartman aidatları ise daha başlamadı galiba.