daireyi teslim etmeden aidat toplamak, vay be diyesim geliyor, bir de icra mı göndermişler.
bir avukattan bilgi alıp itiraz edebilirsiniz sanırım.
Şu 10 sene neler neler yaşadık, bunlar normal geliyor artık. Burası Türkiye, sağolsunlar devleti yönetenler veya suyun başını tutanlar kafamıza vura vura öğretti bu gerçeği. Ama hakkımızı aramaya çalışıyoruz. İtiraz edersek dava düşer mi peki ? 80-90 kişiye daha dava açmışlar aldığım bilgiye göre.