Konu
Fi-yapı icra konusu
16-04-2019, 22:11:52
#4
reprimond
Daireler oturuma açıldığı andan itibaren aidat isteyebilirler. Sizin oturmanız önemli değil.
Ama etik olarak bildirmeleri gerekirdi.
Oturuma açılıp açılmadığını bilmeden yazıyorum yorumu.