Daireler oturuma açıldığı andan itibaren aidat isteyebilirler. Sizin oturmanız önemli değil.
Ama etik olarak bildirmeleri gerekirdi.
Oturuma açılıp açılmadığını bilmeden yazıyorum yorumu.