katip25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
icra dosyasının fotokopisini alıp, mail atarsan yardımcı olmaya çalışayım. takip talebinde alacak sebebi nedir bakılması lazım. anlattıklarından bakılırsa aidat alacağının ne zamandan beri istendiğine bakılması lazım ve oturmaya açıldı ise aidat alacağı başlar. bu durumda dava açman gerekir bu da menfi tespit davasıdır. kolay gelsin
Teşekkür ediyorum. E-devletten çıkartıcam ancak icra dosyasını. Çünkü elime geçen bir dosya kağıdı yok maalesef. Veya geldi kayboldu. Tekrar teşekkürler.