• 24-03-2015, 00:55:41
    #19
    EscYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajları iyi okursanız mobil uyumlu kelimesi geçmiyor mobilden yükleme yapılacak denildi mobilden yükleme yapılıyor. Ilk gönderdiği örnekten çok daha iyi durumda ayrıca 1000 dese 1000 verirdim gibi bir saçmalığı girmeyin ve konuşmaları parça parça göndermeyin bana hocam sadece bişey denemek için açıyorum denildi. Bana profesyonel olacak hiç bır sorun olmayacak demedi. Ayrıca konuşmaları gösterebilirim arkadaş scripti bu şekilde onayladı ve benimle daha profesyonel olması için anlaşma sağladı ekstra ücret karşılığı yani arkadaş profesyonelce birşey beklemedi zaten ki beklese bende bu fiyata bu işi yapmam aslına bakarsanız konuşmalarda görünüyor beninle başka bir script için anlaştı onun ödemesi daha iyi olduğu için bundan fazla bir ücret de istemedim. Tabiki para az iş kötü olur diye birşey yok bana deseki hocam ben beğenmedim surasini şöyle istedim ama böyle oldu eyvallah isteyene tüm konuşmayı atarım bana hocam hakkınızı helal edin istediğimden çok şey yaptınız dediği konuşma da var
    Beni sinir eden profesyonelce yapılması için anlaşma yaptıktan 2gün sonra çıkıp ben bunu beğenmedim demesi öyle bişey varda ekstra için anlaşmadan sorunları giderirdik beni bilen bilir arkadasta biliyor aslında bana şunu yap dediğinde asla yapmam demedim ve arkadaşın istediğinden çok şey yaptığıma eminim
    Lütfen yazımı okuyun ona göre değerlendirin

    Ben inkar etmiyorum ekstra yaptıklarınıza teşekkür ettim... Ben dobra dobra söylüyorum.. Hiç bi zaman kaçmadım söylediklerimden peki sizce yapılan bi işte ikinci kez pazarlık olurmu? Aynı zamanda ben çok profesyönel birşey istemedim doğru ek ücret isteseydi haklıydı ben yalan demiyorum. Ancak bu ne gösterdiğim 1. siteye benziyor nede 2. istediğime benziyor.

    YA SİTEDE ADMİN PANELİ VAR TİTLEYİ KENDİM EKLİYORUM. ADMİN PANELİ ŞİFRELİ HERKEZ AFİŞ EKLE KISMINA GİREBİLİYOR VEDE 3 GÜN SONRA 40 KERE SÖYLEYEREK ŞİFRELETİYORUM. VARMI BÖYLE BİRŞEY?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:55:41 -->-> Daha önceki mesaj 00:52:56 --

    200 hocam
    [05.03.2015 00:50:44] Esc Yazılım: bundan daha kaliteli olur
    [05.03.2015 00:51:17] Emre Karakaş: Bana daha uygun bişey lazım bişey denicem
    [05.03.2015 00:51:25] Emre Karakaş: tutarsa profesyoneli olcak
    [05.03.2015 00:51:42] Esc Yazılım: tamam 100 liraya yapayım
    [05.03.2015 00:59:51] Emre Karakaş: hocam bu çok küçük bi script öbürü 600 bu 100 çok adaletsiz
    [05.03.2015 01:00:50] Esc Yazılım: Diğer script durumu iptal mi oldu
    [05.03.2015 01:01:27] Emre Karakaş: Yok hocam onun demosu çıkmadan o işi yaptırmam. Tam demosunu yap o işede başlayalım. Bu sitenin canlı demosu var diye sesimi çıkarmadım.
    [05.03.2015 01:01:38] Emre Karakaş: Ayrıca siyaset olmayacak bu resim olayında
    [05.03.2015 01:02:59] Esc Yazılım: Tamam hocam bunu 75 yapayım diğerinin de demosunu hazirliyim
    [05.03.2015 01:06:43] Esc Yazılım: Ne diyorsunuz
    [05.03.2015 01:07:07] Emre Karakaş: 15'inde teslim 50 tl diğerininde demosu
    [05.03.2015 01:08:41] Esc Yazılım: Gerçekten iyi pazarlık yapıyorsun bu fiyata düşmem ama devamı gelecek diye kabul ediyorum yarın akşama bu biter
    [05.03.2015 01:08:53] Emre Karakaş: tamam hocam
    [05.03.2015 01:08:56] Esc Yazılım: Veya ertesi akşam
    [05.03.2015 01:09:00] Emre Karakaş: ancak 3 afiş koymıcam ben
    [05.03.2015 01:09:02] Emre Karakaş: bi kaçtane
    [05.03.2015 01:09:36] Esc Yazılım: Tamam farketmez
    [05.03.2015 01:15:20] Emre Karakaş: mobilden de resim alabilecek
    [05.03.2015 01:15:22] Emre Karakaş: demi insanlar
    [05.03.2015 01:15:42] Esc Yazılım: Atabilirler
    [05.03.2015 01:15:57] Emre Karakaş: tmmdır
    [05.03.2015 01:16:15] Emre Karakaş: Nasıl afişler tutar sence?
    [05.03.2015 01:27:14] Esc Yazılım: Hocam gelin fiyatı biraz arttirin admin panelli yapalım her kategoriye uygun hazırlayın kurumsal parti falan
    [05.03.2015 01:27:30] Esc Yazılım: Mesela superonline da çalışanlar sürekli afiş hazırlıyor
    [05.03.2015 01:27:31] Emre Karakaş: ne kadar mesela
    [05.03.2015 01:28:09] Esc Yazılım: Bunun gibi çok örnek var
    [05.03.2015 01:28:57] Esc Yazılım: 150 yapalım yapmisken tam yapın her partiden olsun mesela her iş grubundan olsun daha iyi olur
    [05.03.2015 01:29:10] Emre Karakaş: örnek atarmısın hocam
    [05.03.2015 01:29:24] Esc Yazılım: Hocam ofisi kapattım mobilim suan
    [05.03.2015 01:29:57] Emre Karakaş: hocam o zaman dediğiniz gibi 75 olsun yapılan resimleride kayıtlı olsun
    [05.03.2015 01:30:10] Esc Yazılım: Superonlinada çalışıyorum saha satış elemanları var mesela onlar her gün afiş hazirlatir hemde dandik şeyler
    [05.03.2015 01:30:21] Esc Yazılım: Yazı yazılabilir sekilde de yaparız
    [05.03.2015 01:30:53] Esc Yazılım: Afişi komple koyarsınız belirli yere logo mesela iletişim bilgileri falan yazılır
    [05.03.2015 01:31:19] Emre Karakaş: Hocam 150 buna çok bu sadece deneme bişey denicem
    [05.03.2015 01:38:15] Esc Yazılım: En az 100 olur hocam gerçekten basit gibi görünüyor ama kodun içine girince öyle olmuyor malesef
    [05.03.2015 01:38:48] Emre Karakaş: Hocam hadi 80 olsun

    KONUŞMALAR BURDA KUSURA BAKMAYIN PAZARLIĞI 2 KERE YAPTIK 1. SEFER PROFESYÖNEL DEĞİLDİ FİYATI ARTTIRIN PROFESYÖNEL OLSUN DİYE DEDİNİZ VEDE ARTTIRDIK...
  • 24-03-2015, 01:00:36
    #20
    evet script bitmediği için sifrelemeyi hemen yapmadım bu konuda haklısınız. Bir arkadasta ucuz etin yahnisi yavan olur demiş anlaşma neyse odur konuşmaları aşağıya ekliyorum bana ucuz birşey lazım sadece birşey denicem dedi ve onun üzerine inanın 10katı şey istedi yine kırmadım varsa hedefi yapsın hüsran olmasın dedim. BeN normal şartlar altında bu fiyata hosting vermem.

  • 24-03-2015, 01:07:14
    #21
    EscYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet script bitmediği için sifrelemeyi hemen yapmadım bu konuda haklısınız. Bir arkadasta ucuz etin yahnisi yavan olur demiş anlaşma neyse odur konuşmaları aşağıya ekliyorum bana ucuz birşey lazım sadece birşey denicem dedi ve onun üzerine inanın 10katı şey istedi yine kırmadım varsa hedefi yapsın hüsran olmasın dedim. BeN normal şartlar altında bu fiyata hosting vermem.

    Bakın anlamadığınız şu ben size para konusunda hiç ısrar ettimmi zorladım mı??? Ben değişikliklerden dolayı hakkınızı helal edin dedim mi size? Ekstra ücret isteseniz hakkınız dedim mi? Sonra ödeme geldi neler oldu? Ne size ulaşabildim ne yapabildim 1. sitede png görebiliyomusunuz??? BANA YAPTIĞINIZDA PNG ÇALINIYOR. UPLOAD KORUMASI KESİNLİKLE YOK KODLAMA AÇIKLARI VAR OKUYAN HERKEZE BAKTIĞINIZDA 1 KİŞİ BİLE BU SCRİPT OLMUŞ HOCAM SİZ HAKSIZSINIZ DİYEN VARMI??? BEN GENE DİYORUM ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN BİRİSİ SİZE BÖYLE Bİ İŞ TESLİM ETSE ÜCRET ÖDERMİSİNİZ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:07:14 -->-> Daha önceki mesaj 01:04:34 --

    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iş için ben 1500 tl demiştim sana yanlış hatırlamıyorsam 10 15 günde süre istemiştim...

    ucuz etin suyu kara oluyormuş hakikatende...

    ikinizde haklısınız bu konuda... 50tlye mynet benzeri site yapan ve 50tlden mynet benzeri site alıp köşeyi döneceğini ümit eden...

    iki tarafada geçmiş olsun zaten cüzi bir rakam dönüyor bence aranızda halledin...


    bknz:
    Hocam ben sizinle görüştüğümde dediğim neydi??? Emeğinize paha biçmem ama benim gücüm yetmez demedim mi?? Siz bile dediniz bu siteyi açık tutma MAKİNENE BİLE SHELL ATARLAR DİYE?

    Ben burda parasında değilim
  • 24-03-2015, 01:08:28
    #22
    Birşey paylaşıyorsan parça parça değil olduğu gibi koy ven bu konuşmaya istinaden amatörce olacak sadece bişey denicem dediği için bu fiyata bunu yaptım bu konu üzerinde daha da tartışmak istemiyorum istediğiniz daha berbatti ben biraz daha iyisini yaptım ara iadesi söz konusu bile olamaz ben emegimi senin keyfine göre silip atamam belirttiginden eksiğim varsa eyvallah tabiki duzeltirim ama hiçbir eksik göremedim
    Iyi geceler (yazım hatalarını mazur görün mobilim)
  • 24-03-2015, 01:11:35
    #23
    EscYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey paylaşıyorsan parça parça değil olduğu gibi koy ven bu konuşmaya istinaden amatörce olacak sadece bişey denicem dediği için bu fiyata bunu yaptım bu konu üzerinde daha da tartışmak istemiyorum istediğiniz daha berbatti ben biraz daha iyisini yaptım ara iadesi söz konusu bile olamaz ben emegimi senin keyfine göre silip atamam belirttiginden eksiğim varsa eyvallah tabiki duzeltirim ama hiçbir eksik göremedim
    Iyi geceler (yazım hatalarını mazur görün mobilim)
    Ben hiç bi logu kafama göre düzenleyip atmam hepsini resim olarak paylaşırım.. Ben uygun bişey istedim sonra siz geldiniz dediniz ki daha iyisini yapalım admin paneli felan olsun bende eyw dedim ve pazarlığı tekrar yaptık.



    BAKIN BURDA RESİMDE VAR...
  • 24-03-2015, 01:14:07
    #24
    Sen kendin ne yazdığını bilmiyorsun basit birşey olacak sadece deneme yapicam dedikten sonra ben sana o fiyatı verdim sen benden profesyobelce aciksiz yapmamı bekliyorsun sen bana 1000 gönder siteden çıkmak istemezsin
    Bana baştan hocam kaliteli olsun deseydin öyle olurdu basit olacak bişey denicem derseb böyle olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:14:07 -->-> Daha önceki mesaj 01:12:00 --

    Wade42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiç bi logu kafama göre düzenleyip atmam hepsini resim olarak paylaşırım.. Ben uygun bişey istedim sonra siz geldiniz dediniz ki daha iyisini yapalım admin paneli felan olsun bende eyw dedim ve pazarlığı tekrar yaptık.



    BAKIN BURDA RESİMDE VAR...
    Evet ben panelli yapalım dedim çünkü verdiğiniz örnekte 2 tane resim var siz benden daha fazla istiyorsunuz tek tek ben uğraşacağıma panel koyarım siz istediğiniz kadar eklersiniz
  • 24-03-2015, 01:15:08
    #25
    ıkı tarafında yazışmalarını okumaya çalıştım, benım anladığım şu, esc yazılım ısrarla bıraz daha ücret verın bıraz daha kalıtelı olsun dıyor diğer arkadaş yok bu denemek için şimdilik böyle olsun dıyor. bu durumda yazılımcıda hata göremıyorum, yaptıran kişi ucuz olsun ama en iyisi olsun diyenlerden. ama öyle bir dünya malesef yok.
    Şu ata sözü ne kadar doğru "Ucuz Etin Suyu Yavan (Tatsız) Olur"
  • 24-03-2015, 01:17:35
    #26
    Yav hocam söyleye söyleye dilimde kıl bitti artık. Deyim yerindeyse site Sayfaya bile sığmıyo sağa kayıyo kırk kere söyledim etmeyin tutmayın ne profesyöneli??? Ne amatörü ya skyp'de açık yok sorunsuz süper diyodun...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:17:35 -->-> Daha önceki mesaj 01:16:26 --

    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıkı tarafında yazışmalarını okumaya çalıştım, benım anladığım şu, esc yazılım ısrarla bıraz daha ücret verın bıraz daha kalıtelı olsun dıyor diğer arkadaş yok bu denemek için şimdilik böyle olsun dıyor. bu durumda yazılımcıda hata göremıyorum, yaptıran kişi ucuz olsun ama en iyisi olsun diyenlerden. ama öyle bir dünya malesef yok.
    Şu ata sözü ne kadar doğru "Ucuz Etin Suyu Yavan (Tatsız) Olur"
    Hocam sorun para değil.. Bakın 2. pazarlıkta anlaştık sonra 150 lira daha gönderip düzenletecektim adam gibi ama adam verdiği günde sözünde bile durmadı.
  • 24-03-2015, 01:24:43
    #27
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıkı tarafında yazışmalarını okumaya çalıştım, benım anladığım şu, esc yazılım ısrarla bıraz daha ücret verın bıraz daha kalıtelı olsun dıyor diğer arkadaş yok bu denemek için şimdilik böyle olsun dıyor. bu durumda yazılımcıda hata göremıyorum, yaptıran kişi ucuz olsun ama en iyisi olsun diyenlerden. ama öyle bir dünya malesef yok.
    Şu ata sözü ne kadar doğru "Ucuz Etin Suyu Yavan (Tatsız) Olur"
    Beni anladığınız için teşekkür ederim

    Arkadaşın tamamen deneme amaçlı yaptığını düşünerek ilerde profesyonel olacağı söylendiği için bu fiyatı vererek bu kadarını yaptım.
    Iyi geceler diliyorum