EscYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey paylaşıyorsan parça parça değil olduğu gibi koy ven bu konuşmaya istinaden amatörce olacak sadece bişey denicem dediği için bu fiyata bunu yaptım bu konu üzerinde daha da tartışmak istemiyorum istediğiniz daha berbatti ben biraz daha iyisini yaptım ara iadesi söz konusu bile olamaz ben emegimi senin keyfine göre silip atamam belirttiginden eksiğim varsa eyvallah tabiki duzeltirim ama hiçbir eksik göremedim
Iyi geceler (yazım hatalarını mazur görün mobilim)
Ben hiç bi logu kafama göre düzenleyip atmam hepsini resim olarak paylaşırım.. Ben uygun bişey istedim sonra siz geldiniz dediniz ki daha iyisini yapalım admin paneli felan olsun bende eyw dedim ve pazarlığı tekrar yaptık.



BAKIN BURDA RESİMDE VAR...