Birşey paylaşıyorsan parça parça değil olduğu gibi koy ven bu konuşmaya istinaden amatörce olacak sadece bişey denicem dediği için bu fiyata bunu yaptım bu konu üzerinde daha da tartışmak istemiyorum istediğiniz daha berbatti ben biraz daha iyisini yaptım ara iadesi söz konusu bile olamaz ben emegimi senin keyfine göre silip atamam belirttiginden eksiğim varsa eyvallah tabiki duzeltirim ama hiçbir eksik göremedim
Iyi geceler (yazım hatalarını mazur görün mobilim)