Yav hocam söyleye söyleye dilimde kıl bitti artık. Deyim yerindeyse site Sayfaya bile sığmıyo sağa kayıyo kırk kere söyledim etmeyin tutmayın ne profesyöneli??? Ne amatörü ya skyp'de açık yok sorunsuz süper diyodun...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:17:35 -->-> Daha önceki mesaj 01:16:26 --

Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ıkı tarafında yazışmalarını okumaya çalıştım, benım anladığım şu, esc yazılım ısrarla bıraz daha ücret verın bıraz daha kalıtelı olsun dıyor diğer arkadaş yok bu denemek için şimdilik böyle olsun dıyor. bu durumda yazılımcıda hata göremıyorum, yaptıran kişi ucuz olsun ama en iyisi olsun diyenlerden. ama öyle bir dünya malesef yok.
Şu ata sözü ne kadar doğru "Ucuz Etin Suyu Yavan (Tatsız) Olur"
Hocam sorun para değil.. Bakın 2. pazarlıkta anlaştık sonra 150 lira daha gönderip düzenletecektim adam gibi ama adam verdiği günde sözünde bile durmadı.