Sen kendin ne yazdığını bilmiyorsun basit birşey olacak sadece deneme yapicam dedikten sonra ben sana o fiyatı verdim sen benden profesyobelce aciksiz yapmamı bekliyorsun sen bana 1000 gönder siteden çıkmak istemezsin
Bana baştan hocam kaliteli olsun deseydin öyle olurdu basit olacak bişey denicem derseb böyle olur
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:14:07 -->-> Daha önceki mesaj 01:12:00 --
Ben hiç bi logu kafama göre düzenleyip atmam hepsini resim olarak paylaşırım.. Ben uygun bişey istedim sonra siz geldiniz dediniz ki daha iyisini yapalım admin paneli felan olsun bende eyw dedim ve pazarlığı tekrar yaptık.
BAKIN BURDA RESİMDE VAR...
Evet ben panelli yapalım dedim çünkü verdiğiniz örnekte 2 tane resim var siz benden daha fazla istiyorsunuz tek tek ben uğraşacağıma panel koyarım siz istediğiniz kadar eklersiniz