ıkı tarafında yazışmalarını okumaya çalıştım, benım anladığım şu, esc yazılım ısrarla bıraz daha ücret verın bıraz daha kalıtelı olsun dıyor diğer arkadaş yok bu denemek için şimdilik böyle olsun dıyor. bu durumda yazılımcıda hata göremıyorum, yaptıran kişi ucuz olsun ama en iyisi olsun diyenlerden. ama öyle bir dünya malesef yok.
Şu ata sözü ne kadar doğru "Ucuz Etin Suyu Yavan (Tatsız) Olur"