• 28-07-2009, 02:20:36
    #64
    Üyeliği durduruldu
    suya benzer bitmez
  • 14-09-2009, 00:44:33
    #65
    valla okudukça okuyasım geliyor bir türlü çıkamıyorum
  • 14-09-2009, 01:35:44
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pazar`a benziyor bence . Sokakta domates - salatalik diye bagiriliyor. R10 da Host ! Domain ! Vps ! Dedicated !
  • 14-09-2009, 01:40:53
    #67
    Duvaksız geline benziyor
  • 22-02-2010, 00:11:09
    #68
    R10.net işini bilenlerin ekmek kapısı olduğu gibi benim içinde büyük bir alışveriş merkezine benziyor, dükkan çok müşteri çok, kapısında bir kuyruk içeri girmek için bekleyen daha çok.
    Birgün anket yapılsa sokaktaki vatandasa sorulsa sizce r10 nedir dense her 10 kişiden enaz ikisinin bileceğine inanıyorum.
  • 22-02-2010, 02:07:01
    #69
    Kurtlar vadisinin sanal haline benzer.
  • 20-04-2010, 19:24:26
    #70
    fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net bir okuldur. Bu okula yeni başlaanlar ve mezun olanlar vardır. Tabii tasdikname alanları da unutmamak gerek. Okuldan öğreneceğini öğrenen webmasterlar mezun olmuş olur ve sitenin etlisine sütlüsüne karışmazlar. Okula yeni başlayan webmasterlar ise, (bkz: Ilkokul çocukları) saçmalayabilmektedir. (misal rep konusu açarak)
    bu böyle bir döngüdür akıp gider..
    +999
  • 20-04-2010, 19:27:37
    #71
    Alış veriş yeri.

    Webmaster forumu

    Bilgi alış verişinin yapıldığı yer

    Eğlence merkezi....
  • 20-04-2010, 19:28:01
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 denize benzer yüzmeyi bilirsen balıkları tutar yersin, yoksa köpek balıklarına yem olursun.