R1O.net Sizce Neye Benzer
89
●14.856
- 12-12-2012, 07:25:35Uluslararası Bir Akademi demek daha doğru olsa gerek. Bu akademideki öğretim görevlileri de öğrenciler de sevgi ile yoğurulmuş, aynı mahallede çocukluğu geçmiş insanlar kadar birbirine saygı ve sevgisini esirgememeyi kendisine düstur edinmiş...
- 25-04-2013, 04:26:47Üyeliği durdurulduçoğu zaman kimsenin bir birini dinlemediği lise veya ana okulu hissi veriyor...
O zaman neden giriyorsun derseniz;
Tartışanları izlemek için giriyorum, bana çok komik geliyor
- 25-04-2013, 04:47:28Üyeliği durdurulduR10'u ne olarak kullanıyoruz ?
Bir aile topluluğu fakat içerisinde webmaster aileleri dahil ederek tabiki.
R10'un amacı nedir ?
Bilgi sahibi olan arkadaşlarımızın bilgilerini paylaşması ve yardım alarak bilgi dışında kalan arkadaşlarımız ile bilgilerini paylaşarak ticaretlerini güvenli bir şekilde yaparak düzenli bir pazar ortamı kurmak adına.
R10'a kimler katılabilir?
Eskiden herkes idi artık bir çok sorun sıkıntı derken ve mağdur bırakılan arkadaşlarımız'dan sonra davetiye ile gelen yenilikler ve artık alınan son karar ile daha temiz bir ortam ve daha güvenli bir alışveriş ortamı yaratmak.
R10'u seviyormusun?
Yaşantım da kendimi bildik'den sonra Counter Strike'yi bıraktım ve artık kendimi daha fazla Internete vererek ve kendimi geliştirerek böyle güzel ve yakın bir aile içerisine katılarak daha fazla bilgiyi elde ederek ve yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarıma yardımcı olarak; Bilmediğim hususlar'da ise R10 üzerinden bilgi sahibi olarak ve hayatım'da olan ticaretlerimi artık R10 üzerinden ticaret haline getirerek hem kendimi daha ileriye yönelik geliştirmek hemde daha fazla bilgi sahibi olarak bu bilgi birikimimi daha fazlasına yansıtarak daha iyi yerlere gelerek kalitenin farkını ortaya koymak ve arkadaş ortamım içerisine yeni arkadaşlıklarımı katarak çok daha geniş yelpazeye sahip olmak seviyorum iyiki varsın R10.
- 30-03-2022, 16:06:07bizde diyoruz önceden böyle birşey yoktu o zamanlarda varmış.onrsndr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
