• 14-02-2009, 10:56:08
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Ben R1o.net'te girdigim zaman Kendimi Büyük Bir Alış Veriş

    Merkezinde Hissediyorum Bir Benzetme Yapıcam Umarım Kızmaz Ve Yadırgamazsiniz

    misal bayanlar alışveriş merkezinden hiç cıkmazlar aaa şurda şu varmış burda bu varmış aa şurayada bakalım vs vs derler az cok annelerimizden,kardeşlerimizden biliriz bu durumu

    Bende Bu R10.nette girdigim zaman dur bir ucretsiz scriptlere bakım ordan

    Çıkıyorum Şikayet bölümüne ordan iş verenler bölümüne sankı 5 katlı alış veriş merkezi gibi ordan oraya şunada bakım bunada bakım derken böyle bir benzetme geldi siz r10.nette girdiginiz zaman degişik birşey hissediyormusunuz?

    Dipnot bu yazdıklarım kendi düşüncelerim tşkler iyi forumlar
  • 14-02-2009, 10:59:10
    #2
    Misafir
    Büyük bir iş merkezine benzer.
  • 14-02-2009, 11:06:52
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kocaman bir aileye benzer.Paylaşmayı bilen ve sevenlerin olduğu
  • 14-02-2009, 11:13:40
    #4
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaman bir aileye benzer.Paylaşmayı bilen ve sevenlerin olduğu
    +11111111111111111111111

    kesinlike katılıyorum..
  • 14-02-2009, 11:15:26
    #5
    R10.net bir okuldur. Bu okula yeni başlaanlar ve mezun olanlar vardır. Tabii tasdikname alanları da unutmamak gerek. Okuldan öğreneceğini öğrenen webmasterlar mezun olmuş olur ve sitenin etlisine sütlüsüne karışmazlar. Okula yeni başlayan webmasterlar ise, (bkz: ilkokul çocukları) saçmalayabilmektedir. (misal rep konusu açarak)
    Bu böyle bir döngüdür akıp gider..
  • 14-02-2009, 11:20:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    r10 AnlatıLmaz Yaşanır .]
  • 14-02-2009, 11:28:52
    #7
    r10 uyuşturucu gibi bi başladın mı bırakılmıyor
  • 14-02-2009, 11:44:12
    #8
    Radyoturkalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar Ben R1o.net'te girdigim zaman Kendimi Büyük Bir Alış Veriş
    Merkezinde Hissediyorum Bir Benzetme Yapıcam Umarım Kızmaz Ve Yadırgamazsiniz
    misal bayanlar alışveriş merkezinden hiç cıkmazlar aaa şurda şu varmış burda bu varmış aa şurayada bakalım vs vs derler az cok annelerimizden,kardeşlerimizden biliriz bu durumu
    Bende Bu R10.nette girdigim zaman dur bir ucretsiz scriptlere bakım ordan
    Çıkıyorum Şikayet bölümüne ordan iş verenler bölümüne sankı 5 katlı alış veriş merkezi gibi ordan oraya şunada bakım bunada bakım derken böyle bir benzetme geldi siz r10.nette girdiginiz zaman degişik birşey hissediyormusunuz?
    Dipnot bu yazdıklarım kendi düşüncelerim tşkler iyi forumlar
    Hani bir reklam vardı. Diğer arıya arının biri "adamlar ballı yağ bbulmuş sen hala arı gibi vırvırvır zırzırzır" diyorya affınıza sığınarak söylüyorum bana biraz öyle geldi.
    Hareket var bereket yok.
    Açtığım yardım mesajlarına iyi veya kötü hiçbir mesaj alamadım
  • 14-02-2009, 11:48:04
    #9
    Radyoturkalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar Ben R1o.net'te girdigim zaman Kendimi Büyük Bir Alış Veriş
    Merkezinde Hissediyorum Bir Benzetme Yapıcam Umarım Kızmaz Ve Yadırgamazsiniz
    misal bayanlar alışveriş merkezinden hiç cıkmazlar aaa şurda şu varmış burda bu varmış aa şurayada bakalım vs vs derler az cok annelerimizden,kardeşlerimizden biliriz bu durumu
    Bende Bu R10.nette girdigim zaman dur bir ucretsiz scriptlere bakım ordan
    Çıkıyorum Şikayet bölümüne ordan iş verenler bölümüne sankı 5 katlı alış veriş merkezi gibi ordan oraya şunada bakım bunada bakım derken böyle bir benzetme geldi siz r10.nette girdiginiz zaman degişik birşey hissediyormusunuz?
    Dipnot bu yazdıklarım kendi düşüncelerim tşkler iyi forumlar
    Güzel benzetme