• 12-05-2009, 21:38:43
    #46
    ana gibi yar , bağdat gibi diyar , R10 gibi platform(*) olmaz..

    *=Uyduramadım
  • 30-05-2009, 03:49:04
    #47
    Üyeliği durduruldu
    r10 net anlatılmaz yaşanır diyorum
  • 03-06-2009, 00:15:46
    #48
    Bilgi bankası gibi bir şey benim için.
  • 03-06-2009, 01:26:23
    #49
    webmasterin akıl danışmanıdır r10
  • 03-06-2009, 01:33:11
    #50
    Misafir
    r10.net 'i ben bir pazaryerine benzetiyorum

    Meyve sebzeciler, (Seo cular)
    Giyim ve kuşamcılar, (Tasarımcılar)
    Son olarak da Bakliyat ürünleri satanlar. (Hostingciler)

    Ve tabi ki Pazar yerini gezen yüzlerce müşteri.

  • 03-06-2009, 01:36:41
    #51
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    r10 bence bence meyva veren ağaçdır su verirsen yaşar su vermezsen yağmura bakar ordan alır yani kısaca burda olunulması gereken yer bence güzel konuya değinmişin arkadaşım herkez bilsin kıymetini buranın
  • 03-06-2009, 03:37:43
    #52
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net 'i ben bir pazaryerine benzetiyorum
    Meyve sebzeciler, (Seo cular)
    Giyim ve kuşamcılar, (Tasarımcılar)
    Son olarak da Bakliyat ürünleri satanlar. (Hostingciler)
    Ve tabi ki Pazar yerini gezen yüzlerce müşteri.
    Bu sözün üstüne söylenecek bir söz yoktur
  • 03-06-2009, 03:48:14
    #53
    Misafir
    g3z3g3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sözün üstüne söylenecek bir söz yoktur
    neden ki Çokmu kötü bir şey söyledim
  • 03-06-2009, 10:56:10
    #54
    R10 sayfalarında dolanmak kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi