r10 bence bence meyva veren ağaçdır su verirsen yaşar su vermezsen yağmura bakar ordan alır yani kısaca burda olunulması gereken yer bence güzel konuya değinmişin arkadaşım herkez bilsin kıymetini buranın
r10.net 'i ben bir pazaryerine benzetiyorum
Meyve sebzeciler, (Seo cular)
Giyim ve kuşamcılar, (Tasarımcılar)
Son olarak da Bakliyat ürünleri satanlar. (Hostingciler)
Ve tabi ki Pazar yerini gezen yüzlerce müşteri.