R10.net bir okuldur. Bu okula yeni başlaanlar ve mezun olanlar vardır. Tabii tasdikname alanları da unutmamak gerek. Okuldan öğreneceğini öğrenen webmasterlar mezun olmuş olur ve sitenin etlisine sütlüsüne karışmazlar. Okula yeni başlayan webmasterlar ise, (bkz: ilkokul çocukları) saçmalayabilmektedir. (misal rep konusu açarak)
Bu böyle bir döngüdür akıp gider..
Bence r10 bir aileye benzemiyor. Gerçek bir ailede satanlar, dolandırıcılar, yalancılar olmaz.
Ama şöyle denebilir; gruplaşmaların olduğu güzel bir apartman.