• 14-02-2009, 12:22:26
    #10
    R10 webmaster forumu
    Ne istersen var.Sanal bir platform.
  • 14-02-2009, 15:55:14
    #11
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kocaman bir aileye benzer.Paylaşmayı bilen ve sevenlerin olduğu

    öyleydi ama bedavacıların ve düşük fiyata iş yapan çocukların sayısındaki artış ve önlem alınmaması çok daha farklı bir yere götürüyor.
  • 14-02-2009, 16:11:08
    #12
    Ana kucağı
  • 14-02-2009, 16:12:45
    #13
    Bu gidişle hiçbir şeye benzeyemeyecek.

    Bir yandan dolandırıcılar , bir yandan beleşçiler , bir yandan ölü fiyatına iş yapanlar...
  • 14-02-2009, 16:27:59
    #14
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10.net bir okuldur. Bu okula yeni başlaanlar ve mezun olanlar vardır. Tabii tasdikname alanları da unutmamak gerek. Okuldan öğreneceğini öğrenen webmasterlar mezun olmuş olur ve sitenin etlisine sütlüsüne karışmazlar. Okula yeni başlayan webmasterlar ise, (bkz: ilkokul çocukları) saçmalayabilmektedir. (misal rep konusu açarak)
    Bu böyle bir döngüdür akıp gider..
    Ben de böyle düşünüyorum.
  • 14-02-2009, 17:20:14
    #15
    Dolandırıcılar olmasa sıcak bir arkadaş/dost ortamı diyeceğim ama...
  • 14-02-2009, 17:23:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bence r10 bir aileye benzemiyor. Gerçek bir ailede satanlar, dolandırıcılar, yalancılar olmaz.
    Ama şöyle denebilir; gruplaşmaların olduğu güzel bir apartman.
  • 14-02-2009, 17:26:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yararlı bir bilgi arşivi
  • 14-02-2009, 17:57:32
    #18
    Nasreddin Hoca gibi. Sorulara hemen cevap geliyor. Hem de hemen.
    HAZIR CEVAP R10.NET