• 11-04-2009, 03:54:40
    #37
    R10 net hayata benzer.

    Hayat gibi acısı da vardır için de tatlısı da.Bazen her ikisinde de sıklırsın ve bir kaçış arasın ama sonunda yine döner dolaşır onun vazgeçilmez olduğunu anlarsın.

    Vazgeçilmesimsin.Bazen sıksan da.
  • 11-04-2009, 04:58:28
    #38
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 net hayata benzer.
    Hayat gibi acısı da vardır için de tatlısı da.Bazen her ikisinde de sıklırsın ve bir kaçış arasın ama sonunda yine döner dolaşır onun vazgeçilmez olduğunu anlarsın.
    Vazgeçilmesimsin.Bazen sıksan da.
    katılıyorum.
  • 18-04-2009, 22:29:36
    #39
    İnsanların bilgilerini pekiştirmesi yeni şeyler öğrenmesini sağlayan koskocaman bir aile.
  • 18-04-2009, 22:35:37
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Dolandırıldıgım tek yer lanet olsun ya
  • 06-05-2009, 17:06:50
    #41
    Ticarethane yada iş merkezi diyebiliriz. Forumdan öte biyer

    Girersiniz logo yapar satarsınız site alırsınız, paylaşım yaparsınız bilgilerinizi aktarırsınız, yeni şeyler öğrenirsiniz. vs vs
  • 06-05-2009, 17:16:26
    #42
    "sanal bilgi ve ticaret alışveriş merkezi".. canınız sıkılmadan saatlerce her türlü konuya girebileceğiniz,yeni bilgiler öğrenip,yenilerini paylaşabileceğiniz,anlık yeni bilgiler aktarılan müthiş bir platform..
  • 12-05-2009, 21:27:08
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 hiç bişeye benzemez o tektir adı ustunde r10

    r10 okadar değerlidir ki Mart ayında çıkan eriğe benzer
  • 12-05-2009, 21:29:39
    #44
    Sigarama benzer r10 ..
  • 12-05-2009, 21:30:20
    #45
    Üyeliği durduruldu
    r10 bence bilginin tek adresi