• 16-07-2009, 18:36:55
    #55
    r10 fark yaratır
  • 27-07-2009, 22:07:21
    #56
    Üyeliği durduruldu
    işhanına benziyor..
  • 27-07-2009, 23:03:13
    #57
    R10 Karpuza benzer eğer işlerin iyi giderse karpuz sağlam çıktı demektir; kötü çıktıysa kesin banlanmışsındır zaten..
  • 27-07-2009, 23:25:36
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Unid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Karpuza benzer eğer işlerin iyi giderse karpuz sağlam çıktı demektir; kötü çıktıysa kesin banlanmışsındır zaten..
    En iyi yorum bu bence.
  • 27-07-2009, 23:26:25
    #59
    son zamanlarda birşeye benzemeyen forum
  • 27-07-2009, 23:32:42
    #60
    sigara gibi bağımlılık yapar. tek girdiğim forum.
    ticaret yuvamız, bilgi kaynağımız.
  • 28-07-2009, 01:31:59
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Okula benzer
  • 28-07-2009, 01:35:57
    #62
    Üyeliği durduruldu
    webmasterlık alemi karpuzsa r10 karpuzun göbeğidir .
    kabuklara inildikce karpuz tatsızlaşır
  • 28-07-2009, 02:08:41
    #63
    Üyeliği durduruldu
    R10 nun bendeki emeğine saygısızlık edemem. Forumu tanımadan 3-4 sene öncede zevk amaçlı bu işi yapıyordum. R10 nu tanıdıktan sonra çok şeyler öğrendim fakat r10 bir kaç moderatör ve ****** dışında sahipsiz, ilgisiz bir forum gibi oldu artık.Sitenin sahibi siteye uğramıyor. Açıkçası üzerinden 4 ay geçmesine rağmen silver üyeliğim verilmediği için ve 6 dolar gibi ufak bir paranın üstüne yatıldığı için forumda artık iş yapmayı kestim. Radmin bey benim hakkımı öte dünyada nasıl vericek bilmiyorum ama ben onun yakasına ahirette yapışıcam nasıl olsa. O yüzden pekte takmıyorum ama her fırsattada bunu dile getirecem. İsterse üstüne yattığı ver karşılığını vermediği paranın üstüne birde banlasın beni radmin bey.. Çünkü sonunda bunu da yapacak ..