Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10.net bir okuldur. Bu okula yeni başlaanlar ve mezun olanlar vardır. Tabii tasdikname alanları da unutmamak gerek. Okuldan öğreneceğini öğrenen webmasterlar mezun olmuş olur ve sitenin etlisine sütlüsüne karışmazlar. Okula yeni başlayan webmasterlar ise, (bkz: ilkokul çocukları) saçmalayabilmektedir. (misal rep konusu açarak)
Bu böyle bir döngüdür akıp gider..
Ben de böyle düşünüyorum.