R10.net işini bilenlerin ekmek kapısı olduğu gibi benim içinde büyük bir alışveriş merkezine benziyor, dükkan çok müşteri çok, kapısında bir kuyruk içeri girmek için bekleyen daha çok.
Birgün anket yapılsa sokaktaki vatandasa sorulsa sizce r10 nedir dense her 10 kişiden enaz ikisinin bileceğine inanıyorum.