Yurtdışı iphone almak mantıklı mı?
20
●848
- 16-06-2024, 15:51:08Merhaba, eksikleri artıları neler? Kullananlar var mı? Çift sim ve e sim ile 12 ay kullanılabiliyomuş galiba sonra yenileniyomuş zaten. Alıp türkiye kaydı yaptırmamayı planlıyorum. Bide bu sahibindende 0 yırtdışı cihaza 16 ay sim kullandırtıyolar nasıl oluyor o? Bilen var mı?
- 16-06-2024, 15:58:13Nisan'dan sonra telefona hat takarsanız 8 ay kullanınca bir sonraki sene ekstra 8 ay daha geliyor. 16 ay olmuş oluyor. Bugün yd bir telefon alırsanız 14 ay civarında kullanım süreniz olur. Sahibindendekilerin bir numarası yok.Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2024, 15:58:24Hat ne kadar sürede kapanıyor? Bazıları 12 aya tamamlıyomus iki hat 4 er ay bide e sim toplam 12 ay yapıpenessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2024, 16:01:09Mağazalardan almak istşyorum mağazası olanlrdan ,sahibindende var ya öyleNSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2024, 16:06:52Yd 14 promax kullanıyorum. Her yıl her imeiye olacak şekilde 4 ay tanımlanır. Esime geçsenizde ayrı bir imei numarası üretemeyeceğiniz için sim 1 yada sim 2 imesi e sime geçiyor (çift fiziki simli modeller için). Tek simli modellerdede durum aynı. Her türlü 1 sene içerisinde maximum 8 ay kullanabiliyorsunuz. Şöyle bir durum mevcut, yıllardan beri iphone harici yd telefonları kullandım hiçbirisi 8 ayda kapanmadı hep sistem imeleri geç algılamıştı ama iphone de böyle olmuyor yada şansıma bana öyle denk gelmedi. Direk yasaluyarı smsi geliyor.
almak mantıklımı sorusuna gelince bence mantıklı. 2. Bir telefonum iphone 6 var. Aynı icloud kurulu. 14 promax ile eşli. 14 promaxın süresi dolunca sim kartı 6 ya takıyorum aynı anda gelen çağrılar diğer telefona da düşüyor ama direk sim kartsız hattan arama YAPAMAZSIN. - 16-06-2024, 16:09:29Hocam bu şekilde algı karışıklığı olabilir, sonuç itibari ile her yıl başında 8 ay tanımlanıyor demek daha doğru. Diğer türlü 16 ay sonra kapanacakmış gibi anlaşılmış.NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın dediği gibi yaparsanız direk 16 ay sorunsuz kullanırsınız. Sonrasında kapanırsa sonraki yılbaşında yine açılır 8 ay.