NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nisan'dan sonra telefona hat takarsanız 8 ay kullanınca bir sonraki sene ekstra 8 ay daha geliyor. 16 ay olmuş oluyor. Bugün yd bir telefon alırsanız 14 ay civarında kullanım süreniz olur. Sahibindendekilerin bir numarası yok.
Hocam bu şekilde algı karışıklığı olabilir, sonuç itibari ile her yıl başında 8 ay tanımlanıyor demek daha doğru. Diğer türlü 16 ay sonra kapanacakmış gibi anlaşılmış.

arkadaşın dediği gibi yaparsanız direk 16 ay sorunsuz kullanırsınız. Sonrasında kapanırsa sonraki yılbaşında yine açılır 8 ay.