Nisan'dan sonra telefona hat takarsanız 8 ay kullanınca bir sonraki sene ekstra 8 ay daha geliyor. 16 ay olmuş oluyor. Bugün yd bir telefon alırsanız 14 ay civarında kullanım süreniz olur. Sahibindendekilerin bir numarası yok.
Mağazalardan almak istşyorum mağazası olanlrdan ,sahibindende var ya öyle