Yd 14 promax kullanıyorum. Her yıl her imeiye olacak şekilde 4 ay tanımlanır. Esime geçsenizde ayrı bir imei numarası üretemeyeceğiniz için sim 1 yada sim 2 imesi e sime geçiyor (çift fiziki simli modeller için). Tek simli modellerdede durum aynı. Her türlü 1 sene içerisinde maximum 8 ay kullanabiliyorsunuz. Şöyle bir durum mevcut, yıllardan beri iphone harici yd telefonları kullandım hiçbirisi 8 ayda kapanmadı hep sistem imeleri geç algılamıştı ama iphone de böyle olmuyor yada şansıma bana öyle denk gelmedi. Direk yasaluyarı smsi geliyor.

almak mantıklımı sorusuna gelince bence mantıklı. 2. Bir telefonum iphone 6 var. Aynı icloud kurulu. 14 promax ile eşli. 14 promaxın süresi dolunca sim kartı 6 ya takıyorum aynı anda gelen çağrılar diğer telefona da düşüyor ama direk sim kartsız hattan arama YAPAMAZSIN.