Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, eksikleri artıları neler? Kullananlar var mı? Çift sim ve e sim ile 12 ay kullanılabiliyomuş galiba sonra yenileniyomuş zaten. Alıp türkiye kaydı yaptırmamayı planlıyorum. Bide bu sahibindende 0 yırtdışı cihaza 16 ay sim kullandırtıyolar nasıl oluyor o? Bilen var mı?
Nisan'dan sonra telefona hat takarsanız 8 ay kullanınca bir sonraki sene ekstra 8 ay daha geliyor. 16 ay olmuş oluyor. Bugün yd bir telefon alırsanız 14 ay civarında kullanım süreniz olur. Sahibindendekilerin bir numarası yok.