Merhaba, eksikleri artıları neler? Kullananlar var mı? Çift sim ve e sim ile 12 ay kullanılabiliyomuş galiba sonra yenileniyomuş zaten. Alıp türkiye kaydı yaptırmamayı planlıyorum. Bide bu sahibindende 0 yırtdışı cihaza 16 ay sim kullandırtıyolar nasıl oluyor o? Bilen var mı?